מהפכת השירות של מועצה מקומית שער שומרון יוצאת לדרך
אנו מתרגשים להודיע על הקמת מוקד שירות חדש במועצה, שמטרתו לשדרג את חווית השירות עבורכם ולספק מענה מהיר, מקצועי וזמין לכל תושב.
המוקד יפעל במענה אנושי בין השעות 08:00-20:00, ובנוסף יהיה ניתן לפנות בכלים דיגיטליים 24/7, כך שתוכלו לקבל מענה בכל רגע שיתאים לכם. צוות מוקדניות רחב ומנוסה גוייס במיוחד עבורכם, בראשות מנהלת המוקד, נאוה בלייך, עובדת המועצה, בעלת ניסיון רב בניהול והקמת מוקדים.
במוקד תוכלו לקבוע פגישות, למלא טפסים ולקבל מענה לשאלותיכם בצורה נוחה ויעילה. השירותים המותאמים אישית יאפשרו לכל תושב לקבל פתרונות בהתאם לצרכיו. הנגישות למידע חשוב תבטיח שלא תפספסו עדכונים, אירועים והזדמנויות המוצעות על ידי המועצה.
המוקד לא רק ישפר את חווית השירות, אלא גם יחזק את השקיפות במועצה ויעודד מעורבות ציבורית. אנו מזמינים אתכם לשתף אותנו במשוב, שאלות ותלונות, ובכך לסייע לנו לשפר את השירותים המוצעים ולעבוד יחד למען קהילה טובה יותר.
נשמח לשמוע מכם ולהיות כאן בשבילכם!
ראש המועצה אבי רואה, ציין כי "אני מברך את תושבי המועצה על הקמת המוקד החדש שישפר וירחיב את השירות הניתן לתושבי המועצה. ברצוני להודות למנכ"ל המועצה, למנהלת המוקד ולכל עובדי המועצה על העבודה החשובה שלהם לטובת התושבים".
מנכ"ל המועצה אבי הרשקוביץ, ציין כי "בחודשים האחרונים עבדנו על הקמת מוקד חדש ומשוכלל לשירות התושבים במועצה. מהיום תושבי המועצה יוכלו לפנות במשך כל שעות היממה, במשך כל ימות השבוע, למועצה, והם יקבלו שירות מהיר ואיכותי על ידי עובדי המועצה. ברצוני להודות לראש המועצה אבי רואה, למנהלת המוקד נאוה בלייך, ולכל עובדי המועצה על ההירתמות למשימה החשובה של שיפור השירות לתושבים".
נאוה בלייך מנהלת מוקד השירות לתושב: "ברצוני להודות לראש המועצה ולמנכ"ל המועצה על האמון בהובלת מוקד השירות החדש, שישפר וירחיב את השירות הניתן לתושבי המועצה. הצוות שלי ואני נעשה כל מה שצריך על מנת לתת שירות מיטבי ויעיל לכל תושבי המועצה".